İş İlanları

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi | Altima Ananokta Sistem ve Yazılım Teknolojileri



  • Kurum/Firma: Altima Ananokta Sistem ve Yazılım Teknolojileri
  • Pozisyon: Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
  • İşveren Web Sitesi: https://altima.com.tr

İlan Bitiş Tarihi: 30.09.2021


İş Tanımı:

  • Çevrimiçi (online) canlı kanaldan gelen yazışmalara katılmak ve dönüş yapmak.
  • Destek kanalları veya sosyal medya hesaplarından gelen satış potansiyelleri ve destek taleplerine dönüş yapmak.
  • Söz konusu kanallardan gelen talepler ile gerekli durumlarda telefon ile görüşme yapmak.

Aranan Özellikler:

Çağrı merkezi müşteri temsilcisi olarak çevrimiçi (online) kanallardan gelen talepleri yanıtlayarak içeride paylaşacak, satış potansiyelleri yakalayabilecek;

  • İletişim ve ikna yönü kuvvetli
  • Çözüm ve sonuç odaklı
  • Duygusal dayanıklılık ve stres yönetiminde başarılı
  • Gerekli durumlarda telefon ile görüşme yapabilecek
  • Hedef ile çalışmaya yatkın
  • Ankara’da ikamet eden veya edebilecek
  • İşini iyi yapmayı önemseyen
  • Sorumluluk duygusu yüksek olan

Artı Özellikler:

  • Bilgisayar kullanımı konusunda deneyimli olmanız
  • Bilgisayar ile rahat yazı yazabilmeniz
  • Evden çalışmayı tercih ediyor olmanız