Kariyer Danışmanlarımız

Mentorlerden  nasıl yararlanabilirsiniz?

Web sayfamızda yer alan ve gönüllü olarak sizlere mentorlük yapmak isteyen değerli mezunlarımız odtum.network üyesidir ve siz de sisteme üye olarak (3. ve 4. Sınıf öğrencisi veya mezunumuz iseniz) kendilerine doğrudan ulaşabilirsiniz. ODTÜM üzerinden mentorlerimizin özgeçmişlerine ulaşıp inceleyebilir ve kariyer hedefleriniz doğrultusunda odtum.network üzerinden  irtibat kurarak tanışıp görüşme yönteminiz üzerinde hemfikir olup kariyer yolculuğunuza çıkabilirsiniz. Görüşmeleriniz periyoduna, yöntemine, içeriğine, vs. ortak karar verip yol almaya başlayabilirsiniz. Bu konuda destek almak için ofisimizle bağlantıya geçebilirsiniz. Sizlere kariyer yolculuğunuzda başarılar diliyoruz…


Koordinatör

Uzm. Psk. Ülkü UNGAN ÖNDER

Koordinatör, Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezi,

ODTÜ Psikoloji Bölümünden mezuniyetini takiben yine aynı bölümde Sosyal Psikoloji Ana Bilim Dalında Yüksek Lisansını tamamladı. ODTÜ Psikoloji Bölümünde Araştırma görevlisi olarak çalışma hayatına başladı. 1995 yılında Arçelik A.Ş. Bulaşık Makinası İşletmesi’nde İnsan Kaynakları Uzmanı olarak ‘İnsan Kaynakları’ yaşantısına adım attı. 1999 yılında Arçelik A.Ş Genel Müdürlük ve devamında Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu’nda İnsan Kaynaklarında çalıştı. Güneydoğu Anadolu Projesi Bölge Kalkınma İdaresi’nde İnsan Kaynakları Koordinatörü olarak ekibi ile birlikte İnsan Kaynakları Departmanının oluşturulması ve sistemlerin geliştirilip yaygınlaştırılmasını gerçekleştirdi. Doğadan A.Ş.’de İnsan Kaynakları Müdürü olarak İnsan Kaynakları sistemlerinin geliştirilmesi ve seçme yerleştirme işlerini gerçekleştirdi. ÖNDER, 15 yıllık İnsan Kaynakları çalışmaları sırasında, Liderlik, Yöneticilik, İletişim, Takım Çalışması Eğitimlerinin verilmesi, İşe alım görüşmelerinin yapılması,  İş ve Süreç Analizi, Yeniden Yapılanma, Yetkinlik Bazlı Performans Değerlendirme Sistem çalışmaları ve yaygınlaştırma, Model Organizasyon, Kalite Sistem çalışmaları, İş Tanımları, İş Değerleme gibi projeler katıldığı ve/veya yönettiği çalışmalar arasındadır. 2007 yılında eğitmenlik ve danışmanlık yapmaya başladı. İnşaat, Enerji ve üretim şirketlerine danışmanlık verdi. 2013 yılında ODTÜ Kariyer Planlama Merkezi Koordinatörü olarak çalışmaya başları. Öğrencilere CV hazırlama, kariyer planlama ve mülakatlara hazırlanma konusunda bire bir danışmanlık vermekte, bölüm seminerlerine katılmakta ve Merkez faaliyetlerinin koordinasyonunu sağlamaktadır.


Danışmanlarımız

Banu BALAR ERDOĞAN

Banu BALAR ERDOĞAN 1996 yılında ODTÜ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık programından mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları programını bitirdi. Otomotiv ana sanayiinde insan kaynakları uzmanı olarak başladığı kariyerinde yetkinlik ve hedef bazlı performans değerlendirme, öneri, ücret yönetimi, iş ailesi, eğitim yönetimi modelleri kurdu. 2004-2017 yılları arasında global otomotiv şirketlerinde orta ve üst düzey İK yöneticiği pozisyonlarında çalıştı. İşe seçme, kariyer yönetimi, kritik pozisyonların yedeklenmesi, potansiyel ve yönetim kademesindeki çalışanların mentorluk ve gelişim süreçlerinin koordinasyonu, performans yönetimi, uluslararası transferler gibi alt süreçleri kapsayan yetenek yönetimi sistemleri, tüm organizasyonun otonom hale gelmesini amaçlayan çalışanların güçlendirilmesi sistemleri, yıldız çalışanların istihdamını amaçlayan staj programları, eğitim merkezi uygulamaları gibi yenilikçi sistemleri ekibiyle birlikte Türkiye organizasyonlarına entegre etti. ICF akredite koç olduğu 2017 yılından günümüze kadar olan süreçte BExecutive Executive Search & Consultancy bünyesinde kariyer koçluğu, değerlendirme merkezi uygulamaları,  kariyer mentorluğu gibi alanlarda çalışmalar yapmaktadır. Ana faaliyet konusu ise orta ve üst kademe yönetici istihdamıdır. 


Esra AKGÜN

Esra AKGÜN 1995 yılında ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olup Arçelik bünyesinde insan kaynakları uzmanı olarak iş hayatına başladı. Aynı zamanda ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümündeki yüksek lisans eğitimini 1998 yılında bitirip Arçelik bünyesinde kalite mühendisi olarak iş hayatına devam etti. Farklı firmalarda kalite güvence alanında çalışmalarını sürdüren AKGÜN, 6 sigma, ISO 9000 gibi önemli kalite standartlarında üst düzey tecrübe ve yetkinlik kazandı. Bunların yanı sıra Toplam Kalite Yönetimi, EFQM Mükemmellik Modeli ve müşteri ilişkileri gibi alanlarda çalışmalar yürütmüştür. 2016 yılından günümüze ise VESTEL bünyesinde İş Mükemmelliği ve Eğitim Müdürü olarak görevini sürdürmektedir.


Benay BİTİRİCİ

Benay BİTİRİCİ 1993 yılında ODTÜ Makina Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Ardından Bradford Üniversitesinde İşletme alanında yüksek lisans eğitimini tamamlayan BİTİRİCİ, iş hayatına proje yöneticisi olarak başladı. Kısa bir süre sonra Arçelik’te kalite planlama mühendisi olarak devam eden BİTİRİCİ, sonrasında yine Arçelik bünyesinde satın alma depatmanında sistem geliştirme ve satın alma mühendisi olarak çalışmaya devam etti. Bu süre içerinde e-ticaret, tedarik zinciri ve takım yönetimi gibi alanlarda tecrübe kazandı. Kariyerine tedarik zinciri departmanında lojistik grup müdürü olarak devam etmiş olup, 2012 yılından günümüze ise Koçtaş bünyesinde Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.


A. Berker Telek

A. Berker TELEK 1991 yılında ODTÜ Makina Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. Kalite Yönetimi alanındaki yüksek lisans eğitimini 1995 yıllarında İngiltere’de City University’de tamamladı. 1991-2001 yılları arasında Arçelik bünyesinde kalite yönetimi konusunda çeşitli görevlerde bulundu. Bu zaman zarfında, kalite maliyetleri, ISO 9000, ISO 14000, Toplam Kalite Yönetimi gibi konularda çalışmalar gerçekleştirdi ve projeler yönetti. Arçelik’te uygulanan 6 Sigma çalışmaları kapsamında “Karakuşak” ünvanını kazandı. 2006-2008 yılları arasında MAN Türkiye A.Ş. firmasında Kalite Güvence Yöneticisi olarak tedarikçi geliştirme sistemlerinin kurulması, kalite yönetim sisteminin  iyileştirilmesi çalışmalarını yönetti. Türkiye Kalite Derneği (KalDer) bünyesinde süreç yönetimi, stratejik yönetim, kalite çemberleri, özdeğerlendirme, liderlik gibi konularda eğitim vermektedir. 2008 yılında ORSA Yönetim Danışmanlığı Ltd. şirketini kuran A. Berker Telek, şirket bünyesinde Kurumsallaşma, EFQM Mükemmellik Modeli, Süreç Yönetimi,  Stratejik Yönetim, Risk Yönetimi ve kalite yönetim sistemleri konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.


Nazlı Kılan Ermut

Nazlı Kılan ERMUT 1988 yılında ODTÜ Ekonomi Bölümü’nden mezun oldu. Para Politikaları alanındaki yüksek lisans eğitimini 1991 yılında yine ODTÜ’de tamamladı. Bir süre akademik görevde bulunan Nazlı Kılan Ermut sonrasında insan kaynakları alanında çalışmaya başlamış ve uzun yıllar savunma sanayii ve çevrimiçi şans oyunları sektöründe faaliyet gösteren çok uluslu firmalarda çalışmıştır. 2012 yılından itibaren kurucusu olduğu Agrega Danışmanlıkta İnsan Yönetimi Danışmanlığı, Kurumsal ve Bireysel Koçluk gibi alanlarda çalışmalar yürütmektedir. İş alanında düzenlediği eğitim programlarının yanı sıra, kurumlarda ve bireylerde mutluluk üzerine eğitim ve seminerler düzenlemektedir. Sahip olduğu deneyimlerini, sosyal sorumluluk projelerine aktarmak amacıyla, gönüllü koçluk ve mentorluk projelerine destek vermektedir. Çalışma alanlarındaki konulara yönelik yazılarını kendi bloğunda ve Harvard Business Review Türkiye Blog ‘da paylaşmaktadır.